Inga butiker i Alanya i sommar?

Hallå på er!
Jag sitter och talar med Kadir nu... och vet ni vad han säger?
Alanya kommer att ändras stort i sommar!
 
Alla klädbutiker, väskor-skor-solglasögon-smycken-butiker kommer att stänga
om de inte har äkta varor.
 
ÄKTA!
Kan ni tänka er? Alla Alanyas butiker kommer stänga, det kommer inte finnas några butiker kvar ju! Finns det någon butik i Alanya som har äkta varor?
 
Jag känner en kille som äger en butik i Alanya, och han säger att alla butiker idag har stängt pga någon form av "protesto", de protesterar mot detta att allt ska vara äkta.
 
Shit så tråkigt det kommer bli i sommar...
 
 
Någon av er andra Alanyabloggar som har hört något om detta?

Kommentarer
Postat av: Frida

Hade ingen aning? Väldigt skumt va?!

2013-02-26 @ 23:07:23
URL: http://nattstad.se/fridaingvarsson
Postat av: Emmy

Jag har inte hört något om detta! Kom tillbaka från Alanya för några dagar sedan och jag såg inget ovanligt.. Fast det kanske bara gäller till sommaren den här nya "regeln"?

2013-03-04 @ 23:02:26
URL: http://emmythornelof.blogg.se
Postat av: frda

Detta får verkligen inte stämma. det kommer jue verkligen dra ner alanya, det är jue lite grejen att shoppa fejk grejer när där. ska dit i juni får se om det finns några butiker öppna! du får gärna blogga om det mer om du får veta mer om det :)

Svar: Jag tror inte det kommer hända i sommar. Jag talade med Kadir efter "protesten" och nu verkar butikerna vara öppna som vanligt. Får se hur det blir till sommaren :)
Marre

2013-03-06 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0