Kanonhelg!

God måndagsmorgon på er!

Haft en bra helg?
Jag kan absolut inte klaga på min helg.
I Fredags var det tacoafton här.
I Lördags var jag hundvakt medans far och Susanne var på piratfest, Love och Wickis kom och höll mig sällskap framåt småtimmarna så jag inte behövde vara helt ensam när kvällen/natten är som läskigast.

Kan hända att jag är en skvätt mörkrädd.

I söndags.. Igår, kom Sebbe, en av mina gäster på Hasir till Lindesberg för en handbollsmatch!
Självklart var jag, Love och mamma där och brölade för Norrköping!
Det var jättekul att träffa honom här i Sverige också, inte bara på Hasir :)

Senare på kvällen när jag talade med Sebbe slutade det med att några från hans lag tydligen ville ha mitt nummer.

Hihi...
Nu är det dags för frukost och sen ta tag i nya veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0