:'(

Äntligen hemma!

Begravningen var inte så himla jobbig som jag trodde den skulle vara.
Alltså, ingen begravning är lätt att gå igenom. Det var stundtals mina tårar föll, men för det mesta grät jag inget alls.

Då jag grät som mest var under sången "Tryggare kan ingen vara" som är en av mina favorit barndomssånger.

Jag skäms lite över mig själv, faktiskt.
Det finns ingen som kan klandra en för att man gråter på såna här saker, likförbannat så gör man allt för att hålla tårarna tillbaka.

Varför?

Men nu är det äntligen över.
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och se fram emot imorgon när jag och packet i Linde ska ut och köra pulkarace!

Det finns en låt som jag absolut inte kan hålla tårarna tillbaka till, och jag bara önskade att de inte skulle sjunga den låten och jag är så glad att de inte hade med den.

Det är Ave Maria. (vill inte ha med videon men vet inte hur man får med bara musiken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0