Det märks att jag snart ska resa...

God morgon!
 
Nu är det inte många dagar kvar tills jag drar till Alanya hörrni!
Alla vet ju att jag är extremt flygrädd och grinar när jag kliver på planet. Och alltid innan jag ska flyga så ploppar det alltid upp någon nyhet om en flygkrasch som skrämmer upp mig ännu mer.
 
Nu satt jag bara och scrollade igenom Aftonbladet och vad hittar jag?
"Dagarna som skakade Sverige; Linatekraschen".
 
När jag väl hade läst igenom allt stog det visserligen att detta var 2001, drygt en månad efter terrorattacken i USA.
Men det hör inte hit... Grejen är att jag alltid får nys om såna här saker, bara några dagar innan min egen flygtur. Och nu har jag redan läst om den olyckan så bra... nu kommer jag gräma mig över det tills jag landar på Gazipasa´s flygplats.
 
Usch.
Jag kommer aldrig bli kvitt min flygrädsla alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0