Dödsolycka på stranden idag

Usch så hemskt!
Anledningen till att jag inte har uppdaterat än är för att jag vart på stranden.

En svensk man har dött på strand 4.
Troligen hjärtattack.

Jag sitter med ett vittne just nu som berättar att han såg hur mannen började skruva på sig, sedan ställde sig upp väldigt snabbt.
Mannen höll sig om bröstet, blev blå över hela kroppen och ansiktet och föll ihop livlös på sanden.

Jag själv kom ner precis när ambulansen kom. De kunde inte göra något. Mannens familj satt på sina solstolar och jag kan aldrig föreställa mig hur chockade, ledsna och förstörda de måste vara.
Polisen kom och ställde för en massa parasoll för att "gömma" kroppen.

Alla på stranden satt och stirrade med rädsla, chockade.
Jag själv fällde just en tår, det är så hemskt!

Likbilen har just vart och hämtat kroppen och jag har sett att väldigt många har lämnat beach 4 nu.

En sorgens dag.
Jag ville inte ta någon bild, jag har mer respekt än så.


Mina tankar går till de anhöriga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0