En bra natt!

Godmorgon från Marre som inte är bakis!
Igår kväll var helt underbart kul!
Blev behandlade som kungar på Casablanca, gratis drinkar, kanonpersonal!
Det var jag, Sam, Fredrik och hans 4 vänner, 2 danska tjejer och 2 svenska tjejer. Kanonkväll.

Sen hamnade vi på Havana Club fast jag egentligen inte gillar stället, och Fredrik fick problem med sitt knä så vi fick bära ut honom och ambulansen hämtade honom. Shit, ingen ska behöva uppleva sånt här på semester alltså!
Kadir och jag åkte till Başkan Hospital och skulle hälsa på honom men han hade redan dragit då.

Men innan dess hade vi grymt kul, och jag fick beröm för att vara en bra "ledare" som höll ihop en så stor grupp som 11 personer ;)

Kom hem 5 imorse ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det är inte lätt att hålla ihop en så stor grupp, Jag vet, var ju "ledare" när vi åkte till Finland på 120 års jubileum, tappade bort en :)Hoppas det är bättre med Fredriks knä idag. Kram

2013-07-28 @ 12:17:47
Postat av: Sandra

Jag och mitt sällskap såg dig/er från Las Vegas igår! Ni såg ut att ha roligt! Tänkte komma fram för att hälsa men visste inte riktigt va jag skulle säga =)

2013-07-28 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0