Frukost!!

Godmorgon sunshines!
Jag fattar inte hur otroligt trött jag var igår! Efter promenaden med norskorna satte vi oss på Hasir igen och på en gång vart jag supertrött och började frysa! Trodde först att jag fick febertopp eller något, eller kanske solfrossa.

Trött och frossa... Inte bra!
Och när vi äntligen skulle åka hem var jag så trött att jag höll på att somna på scootern. Så trött att jag inte orkade duscha...

Sen vaknade jag typ vid 04.30 och frös något så förbannat! Trodde verkligen att jag höll på att bli sjuk :( men idag mår jag perfekt!

Och frukost har vi ätit!
Gözleme bl.a!


Kommentarer
Postat av: Mama

Ser fruktansvärt gott ut. Skulle inte ha något emot en sådan frukost själv. Men snart så, 38 dagar kvar <3

2013-07-19 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0