SKITMORGON!

Fyfåglarna vad irriterad jag är!
Jag hatar det här j#vla sättet där folk bara tar och tar utan att fråga.

Respektlösa människor!
Jag var och handlade lite igår och köpte sån Nescafé på påse för jag tycker kaffet här smakar apa.

Och vad händer?
Klart som fan att det är slut.

"Jag frågade Kadir om jag fick ta det."

VA?! FRÅGA MIG!
Varför tror ni att jag köpte skiten för? För att det bara skulle ligga och bli gammalt?!

Att de aldrig kan lära sig att man faktiskt frågar innan man bara tar något. Jag fattar inte vad som är så svårt?!

Och nu när jag skällde ut dom blev det JAG som är snål?!
Please, hade de frågat MIG hade det inte varit något problem.

FY vad jag vill hem till mina egna grejer när sånt här händer... Våran uppfostrade kultur där man frågar innan man gör/tar något.

Det KAN inte bara vara jag som blir irriterad på detta?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De där gäller allt oavsett va de än är

2013-07-25 @ 11:59:49
Postat av: Anonym

Nä verkligen inte!!!!😡

2013-07-25 @ 12:15:24
Postat av: Mama

Förstår att du blir irriterad det skulle jag också bli, men låt nu inte detta förstöra din dag, livet är alldeles för kort för att en sådan sak ska få förstöra en hel dag.32 dagar kvar sen kan du få kaffe hos oss hur mycket du vill :)

2013-07-25 @ 12:17:46
Postat av: Thess

Nepp så gör man inte... :-( Du får köpa nytt och gömma det. Vi tar oxå med oss kaffe ner!

2013-07-25 @ 12:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0