VARMT!

Fyfåglarna vad varmt det är!
Jag DÖÖÖÖÖR!
Jag har legat på stranden i ca 2 timmar med 2 norskor men jag var tvungen att ge upp alltså!

Och iom att det är så äckligt höga vågor så är det många som inte vill bada, jag är en av dom ;)
Jag gick i till knähöjd, sen fyllde jag en flaska och skvätta över mig. Det räckte bra.
Till sist gick jag upp till duscharna och stog under isvatten, ÅÅÅÅH så härligt det var!
Och jag har sjukt lätt att bli brun alltså, även att bränna mig. Så jag använder solskyddsfaktor 18, efter att jag duschat hemma ska ni få se hur brun jag blev idag!!

Men havet ser ju så vackert ut, alldeles klart, ljusblått vatten och säkert 30 grader varmt. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Mama

Vilka fina bilder. Lite annat än Käppsta där jag varit och jag kan lova det var inga 30 grader där inte. Puss

2013-07-24 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0