Humor...?

Godmorgon!
Tänk er va... Jag har gått upp 07.00 dessa två dagar och i Torsdags förra veckan... Är ni imponerade?
Utan att höja på huvudet så är jag sjukt imponerad av mig själv...

Fast egentligen inte.
Det är inte frivilligt, det är arbetsförnedringen som tvingar mig att sitta på Dagens Jobb från 8.30-15.00 VARJE DAG!

Det är nästan så man kan gråta.
Det enda som är något positivt med detta är att jag är innanför väggarna på tågstationen här i Nora. Jag gillar ju gammalt, "antikt", osv.
Så att vara här är lite småspännande. När man blir alltför uttråkad tar jag mig en sväng runt och tittar på bygget, och allt annat skräp.

Intressant!


Kommentarer
Postat av: Papps

Kan man ha det bättre på jobbet än så?

2013-06-25 @ 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0