Sista för den här veckan!

God morgon!
 
Imorse ringde larmet för sista gången den här veckan!
Och bara för att jag skulle vara 100% säker på att jag skulle ta mig ur sängen kl.07.00 så satte jag låten "Reise Reise" med Rammstein som larm.
(Diesel beskriver ganska bra hur min sömn såg ut innan larmet gick)
Jag kan garantera er att så fort har jag aldrig flugit ur sängen förr!
 
Sista dagen alltså... shit så gött.
Jag, Tom och Helena ska in till Örebro och shoppa inför helgens bravader när jag väl kommer ut härifrån, kl.15.00...
För ni minns väl vad som står på schemat i helgen? (givet svar, eller hur?)
Dubbelkryssning a´la carte!
Det är min födelsedagskryssning bl.a så det kommer bli AWESOME!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0