Bästa kvällen

God dag!
Idag är det en väldigt trött och seg Marre som sitter här.
Jag har ont i både fötter och ben också!

Igår måste ha vart den roligaste jobbkvällen på Folkan 13!
Eddie Nilsson uppträdde ju, och Satan vad folk det drog!

Jag och Helena jobbade som "media" hela kvällen.
Filmade och fotade innan spelningen, intervjuade och drack öl med bandet i logen, filmade och fotade i stort sett hela tiden de uppträdde, allt folk, baren, garderoben...
Jag är så jäkla nöjd med kvällen!
Och så många jag dansade med! Jag dom inte kan ett steg i denna dansgenre! (Bra övning inför Lasse Stefanz-kryssningen)

Roligast var när självaste Eddie vinkade upp mig och Helena på scenen när de sjöng sista låten, "Gasen i botten". Coolt att se folkmassan från deras håll :)

Gratis drinkar, efterfest med pizza och ännu mer drinkar med bandet och hela gänget på Folkan!
En alldeles perfekt och rolig kväll.

Kadir älskar ju bandets låt "Josefin", så kl.4 imorse ringde jag honom och Eddie sjöng för honom, och växlade några ord.
Tror ni Kadir var lycklig?! ;)

Bästa kommentaren från Eddie: -"Är han turk? Men jag kan inte sjunga den på turkiska".

HAHA!!

Jag kom hem kl.06 imorse och vaknade kl.08.03 (men vem är exakt?)... Så två timmars sömn...

Känner att det blir en tidig kväll ikväll.
Jag har lite över 200 foton och filmer i kameran som jag ska sätta mig med, det lär ju ta sin tid så ni får lite smakprov från min tele tills dess:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0