Dagen efter

Dagen efter då!
Dagen då det är dags att åka hem... hemska dag.
Otroligt att ingen av oss var bakis.. förutom då att jag var tvungen att gå till receptionen och be om huvudvärkstabletter till Helena med förklaringen "hon tål inte alkohol".
Lite senare fick dock hon mensvärk och sprang ut för att fråga efter tamponger med motiveringen "min kompis törs inte fråga själv så hon skickade mig".
 
Sen var det frukost!
Vi satt där med våran fina hotellfrukost och gästades sedan av Truly Lover Trio och jag säger då bara det.. jag vart mätt bara av att titta på dom.
 
Sen var det dags att checka ut!
 Fan pic!
Självklart gjorde vi det samtidigt som bandet och när vi stog där med receptionisten hävde hon ur sig "jag ber om ursäkt, men jag hittade inga tamponger", varav alla tittade på mig.
Jag, dum som jag är, garvade och trodde hon menade Helena, utan att veta att hon hade skyllt allt detta på mig.
Jag höll på att sjunka genom jorden.
 
 
Sen hör det väl till att möblera om lite på rummet innan man lämnar det!
 
På vägen hem svängde vi förbi Oskarshamn och hälsade på syrran så jag äntligen fick se hennes lilla baby Oliver :)
 
Nu har jag bara skrivit ut detta lite snabbt, men jag ska lägga ut mer bilder senare, på Blomstermålas Folkets Hus samt lite av folket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va liten du e! Hahaha!! Men söt

2013-03-27 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0