Min Fredag:

God dag.
Hoppas solen skiner på er också, sunshines! Och att helgen har varit bra!

Min har varit fullspäckad!
Tar en händelse i taget...

I Fredags hade jag besök här hemma. Helena, Tom, Love, David (en av vakterna på Folkan) satt här om umgicks lite med god dricka :) Wickis mötte vi upp senare inne i Nora.

Helena drack min hemmagjorda Cosmopolitan och den var tydligen god.. 3st slank ner på bara några sekunder!

Vi hade tänkt oss restaurangen här i Gyttorp men det vart lite sent för det så vi åkte in till Destilleriet i Nora... Det var stängt.
Sen åkte vi till hotellets pub... Det var stängt.
Fontana... Stängt.
WÄRDSHUSET då?!... Öppet men vi var ensamma.

Vi åkte till Örebro, käkade på donken och sen var kvällen över. Helena däckade dock i bilen så det vart lugnt inne på donken, för en gångs skull.
Men trevligt hade vi!

Tackar...

(Bortsätt från kattmatsburken på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0