Rock At Sea 2013

Jag vet att jag är grymt dålig på att uppdatera!
 
Jag och Helena gjorde många vänner här hemma väldigt chockade (läs; arga) i helgen.
Många hörde av sig och ville hitta på något i helgen, ringde hejvillt överallt för att försöka planera in något att göra i helgen.
Och vad gjorde vi?
 
Höll hemligt för allt och alla att vi skulle åka på Rock as sea, en partykryssning på Viking Line med 50-60tals musik! Jag har faktiskt lite dåligt samvete över det...
Ååååååh så fina alla var! Pinuppor, fina vackra klänningar, killar med polisonger som är tjockare än pälsen på en brunbjörn...
 
Och alla band!
Vi åkte först och främst för att överraska Eddie Nilsson!
Det går inte att beskriva hur lycklig han vart när han väl såg oss på båten, helt priceless! Vi bjöd honom och resten av bandet till hytten på fest och FEST vart det minsann!
Av någon anledning så blev våran hytt samlingsplatsen för en massa jäkla gäng och bandmedlemmar från olika band.
 
Dygnade gjorde vi också så jag var vaken i 38.5 timmar! Från tidig Lördagsmorgon till sen Söndagskväll när man äntligen kom hem.
 
Och många nya kontakter har man skapat sig också, bland annat ville sångaren i det amerikanska bandet Truly Lover Trio träffa mig nästa helg när de spelar igen! Det får vi allt se...
                                                         Sångaren och Marre :)
VI festade med Eddie hela kvällen och trodde aldrig att han skulle klara av att uppträda men än en gång vart vi positivt överraskade av hans grymma show! Så jäkla bra!
Vi hjälpte till att bära instrumenten till scenen och jag säger då bara det.. VILKA BLICKAR vi fick!
Vi fick också i uppdrag att filma hela deras spelning och det gjorde vi! Så alla videor ni ser på youtube från Rock at sea på Eddie Nilsson, så ska ni veta att det är jag som filmat! Tycker faktiskt att det vart grymt bra!
Dock böt han ut namnet i låten "Kåta Mari" till "Kåta Marre" och sjöng det över hela båten. Kunde jag sjunka ner till kung Triton på havets botten så skulle jag.
 
Eddie Nilsson var det sista bandet som spelade, (kl.03.00-04.30) och när de hade spelat klart hjälpte vi till att bära deras instrument tillbaka till deras hytt sen var det tid att festa till igen så vi inte somnade! Vi hade gett oss tusan på att dygna! Det kändes lite konstigt att när vi gick ner till hytterna var det mörkt ute, och när vi kom tillbaka var det ljust!
Jag har en massa mer bilder och en massa videor att lägga ut, men jag börjar med allt detta.

Kommentarer
Postat av: Håkan

ROCK AT SEA! Googlade på det och hamna här!! Vi såg er med kameran flera ggr!

2013-03-19 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0