BLÄÄÄÄ!

Hallå läsare!
Nu börjar min uppdatering igen :) Kadir kommer ju på Onsdag! *happy face*

Och som pricken över i så måste jag gå på detta förbannade Dagens Jobb, de dagar som jag inte är på "jobbet", om man nu kan säga så.

Förra gången jag var på D.J så hade jag ett superteam, en man som blev min "extrapappa" tydligen.

Igår var min första dag på D.J och jag gillar teamet där med. En man är lite av en "extrafarsa" där med och hörde mig klaga igår nr jag satt på diverse sajter och letade efter en nyårsklänning men inte hittade någon jag gillade.
Och vad händer?
Karln sätter sig och letar nyårsblåsa, skor, väskor och accessoarer...
Helt otroligt!



Nu ska jag bege mig dit igen!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte skrivit innan bara undrar
lite märklig ide haha att vänta till Kadir kommer

Svar: Tycker egentligen att det tar för mkt tid att blogga jämt. Och det vanliga livet jag har (jobb, D.J, vänner, dagliga saker) är bland det tråkigaste som finns att läsa om.
Därför :)
Marre

2013-11-16 @ 02:23:41
Postat av: Anonym

Jo det är ju sant de blir ju annat när Kadir kommer:) Hoppas han trivs här i Sverige. Lycka till me allt. De är snart ONSDAG!!!!! Kram

2013-11-16 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0