Dag 1

Godmorgon!
Eftersom jag är van att vakna så här tidigt nu så ligger jag bara här... Och Kadir sover än.
Stackarn var så trött efter resan igår att han somnade direkt efter att vi packat upp hans väska!

ÅÅÅÅÅH så glad jag blev då!
Han hade tagit med sig 4 EFES-glas (samlar), en hel påse med BASTIK, mitt fina dekorationsfat som vi fick i inflyttningspresent av hans "andra svenska familj" från Stockholm, som jag inte har lyckats få med mig hem. Detta fat fick vi förra året då vi bodde uppe på Kale.
Han hade även med sig 2 speciella "tyg-mössor" som jag ville ha från Alanya, såna med långt tyg som man kan vira runt halsen??
Ingen av er fattar vad jag menar, men jag ska fota allt när dagen blir lite ljusare :)

Idag ska vi in till Örebro!
Jag vill visa honom den vackra staden som jag själv tar för givet och är för "hemmablind" för att uppskatta.
Idag ska jag försöka se på Örebro genom Kadirs ögon och försöka uppskatta staden mer än vad man egentligen gör.

Tills vi har vaknat, (Kadir) så blir detta ett bildlöst inlägg.

GODMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0