Dag 2

Godmorgon underbara Fredag!

Här sitter jag på D.J igen... Jippie!
Kadir har sån tur att han får ligga hemma och sova!
Men så fort jag kommer ut från detta ska jag visa honom Nora Stad.
Det blir nog kul med tanke på att han ÄLSKADE Örebro, och vi tog en sväng med bilen genom Nora lite snabbt igår kväll. Det var ju både mörkt, kallt och regnade så det blev ju inte så mycket att se. Bättre att ta det dagtid :)

Men hittills älskar han våra hus!
"Såna här hus har man ju bara sett på TV, och när man gick i skolan var det ju såna hus man ritade. Jag trodde inte de såg ut såhär på riktigt. De är ju jättesöta!"

Han älskar kyrkorna med, tycker de är vackra och rofyllda. Vi gick in i kyrkan här i Nora men det får vi nog också ta i dagsljus.

Jag undrar om Kadir har svårt att acklimatisera sig? Inatt har han gått upp 3 ggr för att han inte kunnat sova.
Jetlag är väl uteslutet?
Hoppas han kan slappna av iaf!

Såååå, är det någon som ser två virriga turister som fotar allt i Nora så är det bara vi :)


 

Kommentarer
Postat av: Rebecka i Alanya

Vad underbart det låter!

2013-11-22 @ 10:00:10
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Thess

Mysigt att han är här :-), han kanske är lite nervös vår gode Kadir. Ha en underbar helg och hälsa så gott.

Kramelikrams

2013-11-22 @ 12:32:05
Postat av: Kristian Grönvall

Hej Marre,
Är Kadir intresserad av att gå på Whiskeyprovning i Gamla Stan 30 November kl 12-13.
Jag har två presentkort och jag tänkte att detta vore en upplevelse för honom att gå med mig. Kanske en pubrunda efter det?
Återkom om det skulle kunna vara intressant.
Mvh
Kristian & Malin med familj.
Kristian

Svar: ÅÅÅÅÅH så himla roligt det hade vart! Tack så hemskt mycket!
Vi är bjudna på mitt kusinbarns dop den dagen, 14.30...
Så synd att det var samma dag!! Vi ska ju till Sthlm över en hel helg, kan vi ses då och kanske gå ut? :)
Marre

2013-11-22 @ 14:44:45
Postat av: Kristian Grönvall

👍

2013-11-22 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0