HE'S HERE!

Afton, kära läsare!
Här har ni en mycket lycklig Marre som uppdaterar, kan jag lova!

Vilken konstig känsla det var att se honom komma där med väskorna!
Nästan så en tår tittade fram ;)



Bästa kommentaren kom när vi väl hade kommit utanför terminalen, och Kadir vände sig om och skulle beskåda vackra Arlanda.

Han blickade mot en byggnad, tog ett djupt andetag och hävde ur sig:
-"Arlanda is so beautiful."
Jag vände mig om för att se vad han menade och bröt ihop av skratt.
-Älskling, that's the parking garage."

Andra kommentaren var att han frös, som väntat. I Bismil var det tydligen 25 grader!

Kadir har varit ett nervöst sammanbrott och hållit igång hela dagen så nu har han somnat, YEY?

Välkommen till Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ så gulligt! Man blir tårögd! All lycka till er nu, hoppas han gillar Sverige.

2013-11-20 @ 18:08:56
Postat av: Anonym

ska ni bo i sverige nu "för alltid"? :)

Svar: Han har visum för 3mån, för att se om han gillar Sverige först och främst. En liten semester :)
Marre

2013-11-20 @ 19:18:02
Postat av: Kristian

Välkommen hit till Sverige herr Turk;-)
Hela familjen hälsar honom välkommen.
Kramar Kristian, Malin, Amelie, Lucas och Moa.

2013-11-20 @ 20:31:35
Postat av: Mama

Ja det var en syn att se Kadir när han kom ut på Arlanda. Gladare man har jag nog inte sett på länge. Välkommen till Sverige kära svärson.

2013-11-21 @ 06:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0