Imorgon är dagen med stort D!

Godmorgon läsare!
Här sitter jag på Dagens Jobb igen, och idag är jag nervös ska ni veta!
Imorgon kommer äntligen KADIR!


Jag kan inte fatta det! Äntligen ska han komma, efter så många år och försök!
Men jag tror på det när jag ser honom på Arlanda!

Nu ska jag börja ta upp bloggandet igen!
Jag har fått mycket mail med frågor varför jag inte har bloggat något och det är av den enkla orsaken:
Att skriva vardagliga saker som "idag har jag gjort det och det" är bland det tråkigaste som finns! Och där är också en av anledningarna till att jag inte läser andras bloggar, jag struntar fullkomligt i vad de gör :)

Jag träffade även en kvinna utanför Ica här i Nora, som berättade att hon läser min blogg och ser fram emot min bok.
Så roligt!
Den påbörjas nog snart :)

Så imorgon när jag kommer ut från detta fängelse (D.J) så är det raka vägen till flygplatsen!

YEEEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0