Planer för nästa helg

Äntligen hemma!
Eller ja, det har man ju varit sen strax efter 12.

Och vet ni vad?
Vi planerar att åka till Stockholm nästa helg!
Från Fredag till Söndag.
Så alla vänner och bekanta, även läsare, som vill träffa oss får höra av sig här på bloggen eller på FB.

Jag har skrivit till my homegirl Annelie så vi ska försöka ses iaf :)

Det ska bli kul att visa honom våran vackra huvudstad. Hoppas också det hinner bli snö så det blir ännu vackrare!

Något mer än Gamla Stan som vi bör se?

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag tycker Djurgårn oxå ta färjan från slussen.

Kram & yrevlig helg! Glöm inte å hälsa

Svar: HUR kunde jag glömma Djurgårn?! Tack :)
Marre

2013-11-29 @ 16:57:55
Postat av: Kristian Grönvall

Vi kan inte ses nästa helg. 😞
Malin jobbar hela helgen och jag är iväg på innebandymatcher.
Ni är dock hjärtligt välkomna hem till oss framöver som vi sagt👍

2013-11-30 @ 12:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0