Särskilda strumpor på Jul?

Gud afton readers!
Vilken bra dag det har vart!
Efter DJ hämtade jag upp Kadir hemma och mamma på sitt jobb och så åkte vi till Örebro igen.

Jag handlade 2 toppar som jag bara var tvungen att ha. Ska ta bild på det imorgon när det är ljust ute.
Vi hittade Colins dopgåva och även födelsedagspresent till mitt andra kusinbarn, Julia. (jaaaaa, vi är en stor familj).

Vi åt på ett ställe som heter Creperiet, de gör enligt mig den absolut godaste crêpesen ever! Så sjukt gott! Kadir tyckte tyvärr inte om sin då han trodde att rökt lax var samma som grillad ;)

Sen gick vi mest bara runt.






Jag letade efter en julstrumpa till Kadir också!
"Whaaaaat? Do I need to wear special socks on Christmas?"
Jag låg dubbelvikt mitt i gallerian.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fryser Han inte utan jacka? :)

Svar: Han tycker inte att det är kallt... Och tröjan är fodrad samt att han har extra tröjor under :)
Marre

2013-11-26 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0