22 dagar kvar :)

MEN TJENARE!
Som jag skrev förut så uppdaterar jag inte så mycket nu innan Kadir kommer. Att blogga är egentligen rätt tråkigt.

Men nu kommer ju han om exakt 22 dagar och 5.5 timmar ;) men vem räknar...

I helgen kände jag mig äntligen som hemma igen! Sjöhäxan, Nisse, Tom och jag drog på våran sista Cinderella-kryssning för i år! (Vi har bokat nyårskryssning men det blir med en annan båt).

Alltid lika kul med kryssningar.
Vi träffade en gubbe som blev något av en legend. En 70taggare, han hette Ulf.
Han drog rövarhistorier som "på min tid", och "när jag var ung - JÄVLIGT ung..." Ja, resten går nog att räkna ut.


Träffade även en massa Stockholms-bratts (som för övrigt är det vidrigaste jag vet) som försökte impa med sitt äckliga otvättade backslick, fake-kavaj och farsans kreditkort.
Höjden var när en av dom skulle bjuda mig på champagne, jag skrattade, gick till baren och beställde en rom&cola och gick till hytten för att se hur det stog till med den som hade däckat. Jag ger inte ut några namn, Helena, men jag behövde dig uppe på Fun Club.

Jag skulle vilja berätta en historia om alla stjärnskott vi träffar på dessa båtar, men risken är stor att många av er missuppfattar allt så jag behåller det för mig själv.


Tror det får räcka här...

22 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0