Feel the moment...

Godmorgon på er!
Alltså jag var alldeles för trött gör att uppdatera igår!

Vi vaknade kl.05 på morgonen och fixade det sista, sen kom transferbussen och hämtade upp oss (ja, Kadir följde självklart med till flygplatsen i Gazipaşa) kl.06...

Det måste vara den sämsta transfer jag någonsin åkt!
Vi bokade med Classical Tours och den chauffören visste då inget om service.
Han kastade med väskorna, körde som en galning, fyllde bussen så de sista som klev på fick stå... Och så plockade han upp någon turktjej som stog efter gatan och flashade för att få gratis skjuts.
FNASK!

Jag träffade två fantastiska tjejer som jag följde med under hela resan hem. Jag hatar verkligen Istanbuls flygplatser och hittar ingenstans men de visste exakt. Tack och lov!

Gazipaşa var hur lätt som helst! Jätteliten flygplats med bara en gate ;)
Men självklart kom det tårar när det var dags för mig och Kadir att ta farväl. ❤❤❤ Usch vilken jobbig situation det där är!


Ca 1 timmes flyg till Istanbul.
Väl i Istanbul hade vi ca 1 timme på oss att hitta till nästa gate och jag tackar högre makter att vi slapp checka ut och in igen!
Jag hann springa in på Taxfreen och göra min sista shopping innan vi gick vidare.
Väl utanför gaten kom det ett turkiskt par som trängde sig före alla andra, uppträdde på ett konstigt sätt.

Flyget hem var kanon! Att flyga med Pegasus var ett bra val :) jag satt med de två tjejerna på samma rad med, perfekt!
Det turkiska paret var väldigt snabba med att ta sina väskor (innan planet stog stilla) och trängde sig ut före alla andra.
Efteråt förstog jag varför - de blev tagna av polisen på Arlanda!
Shit vad jag skrattade när vi passerade det! SÅ GÅR DET NÄR MAN HAR BRÅTTOM (och antagligen försöker ta sig in i ett land olovligt).

Och HERREJESUS vad mina älsklingar var glada att jag kom hem!


De har inte lämnat min sida ens för 5 minuter och Diesel t.o.m följde med in i duschen! Han satt på bänken hela tiden!
Min älskling!

Men självklart åkte jag till solariet.


Fyfan vad jag frös!
Och nu ligger jag här - feber, ont i halsen, fryser och ögonen rinner.
Idag är ingen av mina topp 5 dagar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0