Men jajaaaaa

God dag!
Efter ett påhopp av Sjöhäxan om att jag inte uppdaterar längre så kanske jag bör göra ett inlägg eller två, speciellt när jag såg att de flesta läsarna hänger kvar och tittar om jag har uppdaterat.

Jag har fått jobb.
Eller vikariejobb är det, men jag vill inte skriva ut här vad det är för jobb.
I helgen jobbade jag natt, från 21.00 till 07.00... 10 TIMMAR både fredagen och lördagen.
Jag var bokstavligen så trött att jag tänkte bädda ner mig i en av sängarna i rummet jag jobbade i.
Men som sagt är det bara ett vikariejobb än så länge :)

Kadir kommer ju 20 November!
Kommer bli en kanonvinter detta!
Och 23 November ska en av mina kunder (och nu även vän) på Hasir till Lindesberg och spela handboll! Så kul, då får Kadir träffa honom här i Sverige också!
Mycket resande kommer det bli, då vi har blivit bjudna lite överallt i Sverige, även Norge och Danmark. England ingår tydligen inte i Schengen så dit kommer vi inte :(

Morsan la ut sina bilder från Alanya igår, och visst saknar man det varma helvetet!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder på en snygg tjej.

2013-10-21 @ 13:11:35
Postat av: Mama

Ja fy tusan va man längtar tillbaka till värmen. Ett helt år till nästa gång :(

2013-10-21 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0