Dagen har gått fort trots allt...

God afton!
Förmiddagen gick ju rätt snabbt ändå. Besök av Jackie och Bob 2 ggr, Emily med sin underbara familj och ett annat brittiskt par.

Och som pricken över i fick vi bästa personalmaten, min första dag tillbaka på Hasir efter 3 veckor :)
Auberginer fyllda med något (vet inte vad), caçik och till efterrätt FÄRSKA FIKON!!!
Himmel så gott :)

På rasten tog vi en långpromenad (hyfsat lång, hur mkt kan man hinna på 2h?) på Östra sidan längs stranden.


Och nu på väg till Hasir efter rasten,  träffade jag vackra Shirley från Holland också. Vem vet... Min tid kanske går fort iallafall :)

Det är nog lika bra att jag avslöjar när jag ska hem, 30 September!
Det ska bli skönt faktiskt, med all skit och drama som har hänt denna säsong, men jobbigt att lämna Kadir IGEN, och speciellt nu när vi har förlovat oss.

Men!
Livet är ju långt ifrån bara uppgångar, men stark som man är så klarar man av det mesta ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0