Det är på dass det händer...

Nu tänker jag säga godnatt!
Och jag ber om ursäkt att det varit så dålig uppdatering idag, men efter rasten glömde jag telefonen hemma och jag befann mig ju på Ada.

Typiskt.
För övrigt så åkte vi till ett internetcafé på rasten, Kadir såg någon Shanghai-film där de slaktade varandra hejvilt.
Jag satt med mina Big Bang Theory-avsnitt som vanligt ;) Så vi glömde totalt bort tiden vilket resulterade i stress och panik och därför glömde jag telefonen.

Och ikväll har vi vart nere i hamnen och vandrat. Vi hamnade på Mango en sväng och hälsade på men servicen var inte samma som den en gång var, så det blev bara en drink.
Jag träffade dessutom en bloggläsare på Mango, inne på dass av alla ställen! :) Alltid kul när läsare kommer fram!

Nu är vi på Hasir igen och ska väl snart till Ada tills Kadir slutar.
Natti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0