En bra start...

Godmorgon!
Alltså SHIT så dålig jag var igår! Jag låg med ett tjockt TÄCKE hela natten och frös som fan!
Men nu mår jag bättre!

Idag vaknade vi tidigare än vanligt igen, fixade det sista med våra papper och fick ett glatt besked;
Vi behöver inte åka hela vägen till Ankara för Kadirs papper!

Jag som nästan hade sett fram emot 8 timmar i en buss. Nattetid också. Hade säkert varit rätt mysigt :)

Idag är det nästan molnfritt men lite vind, och vi åkte till Vitamin-bar för en Bomba och en Granatäpple-juice.
YUMMIE!



Nu ska jag ut i solen och bli lite varm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En vän till mig använde sig av företaget som de rekommenderar från ambassaden i Ankara och som ligger i Antalya. De tog 60 lira och gjorde inte ett skit. Tog emot papperen men kollade inte att allt var med. papperen skickas ändå till Ankara och där sa de att ett papper fattas.Företaget meddelade detta och vi undra om de inte kollat allt innan de skicka iväg det. Men fick inget svar. Så då blev det skicka papper direkt till Ankara och sen vänta vi. Då fick vi besked från Ankara att fotona var inte bra. så nya foton fick tas och skickas till Ankara. Med allt krångel så tog allt dubbelt så lång tid och de tar betalt men gör inget mer än att skicka in papperen.. Vi hade flygbiljett beställt för på deras hemsida sa de att det skulle ta 2 veckor max för visa. men då vi fråga varför det dröjer och varför de inte kollar allt är med och korrekt innan de skickar ansökan till Ankara. Så svara de inte utan sa bara allt beror på Ankara prata med dom. De gjorde inte ett skit och allt blev fördröjt tack vare dom. Vore jag er så skulle jag åka till Ankara. Skulle aldrig rekomendera dom till nån.Lycka till

Svar: OJ!!!
Det var inte kul att höra! Tack för att du delade med dig av detta :)
Marre

2013-09-24 @ 14:00:43
Postat av: Mama

Det låter ju inte bra. Men ni kan ju ställa frågorna i Antalya om alla papper är korrekt ifyllda och om det saknas något. Då kan ni ju kompletera med det innan ni åker tillbaka till Alanya. Puss

2013-09-24 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0