Frukost + Aylin + Rockabilly

God dag!!
Gissa om jag är lycklig!
Emelie (med pojkvännen Huseyin och hennes pappa) kom till beach 12 och visade upp lilla AYLIN!!!!

Ååååååh hjärtebebis säger jag!
Gud så söt hon var!
Och så kul att träffa Emelie igen ❤

Så stranden har varit jättebra idag :)
Och imorse vaknade Kadir och jag lite tidigare så vi skulle hinna äta frukost tillsammans. Vi köpte lite Su Böreği (Börek) och en liter körsbärsjuice och satte oss vid parken bredvid minigolfbanan. Mysigt värre!

Och tills jag har fått svar av Emelie om jag får lägga ut bilder på Aylin så får ni frukostbilderna + stranden istället :)

Och ikväll är det ROCKABILLY i hamnen!! Hur ofta händer DET liksom?! Rockabilly i Alanya?!
Gissa om Marre är lycklig och ska till Red Tower ikväll ;)
Bandet heter Pete Anderson and the Swamp Shakers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0