I DID IT!

Hallå!
Idag vaknade vi tidigare än vanligt, och jag låg på stranden strax efter 11...
Efter 12 gick jag till Hasir och käkade frukost och fick höra att Jackie och Bob letade efter mig på stranden.

Bara att gå ner igen.
Eller hur...
Nu när det har regnat några dagar så slänger sig ALLA på stranden i solskenet.
Slutsats: att hitta de man söker är som att leta efter en nål i en höstack.

Så nu sitter jag här igen och ska väl snart ner igen :)
Måste bli bruuuuuun innan jag åker hem ju!

Och igår vann jag över min rädsla;

Jag kan garantera att jag nästan kräktes av allt adrenalin som pumpade.
BUT I DID IT!!!

Och tro det eller ej, gojjan var rätt mysig ändå :)

Kommentarer
Postat av: Kristian

Förstår känslan. Jag hatar fåglar.
Det är läskiga djur.

2013-09-20 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0