Lunch på Alanyum

Hallå!

Rasten var toppen!
Vi åkte som sagt till Alanyum (egentligen enbart för att jag var sugen på kiwi och banan doppade i vit och mörk choklad), och gick runt lite. Kadir hade inte ätit något idag så vi köpte Kumpir (jättestora bakade potatisar), med lite olika fyllningar. Vi delade på EN potatis och höll på att storkna!! Vi kunde inte ens äta upp EN, så stora var de!
Amazing!




Så någon frukt med choklad blev det inte för Marre, men däremot hittade jag ett yberfint iPhoneskal!


Sen raka vägen hem så Kadir fick duscha, och sen skjutsade han mig till Ada 1.

Nu:
Piffa för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det skillnad på vädret i slutet av oktober i Side eller Alanya eller sak samma? Tacksam för svar

Svar: Side och Alanya ärva stort sätt samma. Lite kallare i Side, någon grad bara... :)
Marre

2013-09-14 @ 20:56:34
Postat av: Anonym

Tack vad tycker du, är man dum om man åker till Side slutet av oktober är det risk för mycke regn och kan de va så illa att de regnar hela tiden!!!??? Lite tjat men du är ju en van Turkiet farare:) Ha de bra dina sista dagar där nere. Kram

Svar: Alltså risken finns ju att det regnar väldigt mycket! Jag skulle nog hellre åka till något i Spanien eller så, men man kan ju ha tur med bra väder också! :)
Marre

2013-09-14 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0