Rödflagg idag...

God kväll!
Jag har inte uppdaterat idag, märker jag! Jag ber väl om ursäkt då...

Det blev inget oväder igår!
Det var fuktigt utav bara f*n men ingen storm. Så vi hamnade på Queens Garden och det var hur kul som helst!

Jag hamnade uppe hos mr. Dj och det blev en jäkla massa 80-tals musik! Då vart det fart på tanterna kan jag lova ;)

Och idag då!
Jag trodde jag skulle slå en turk sönder och samman på stranden idag!

Svara mig detta:
Hur i helvete kan man som person, ta med sig sin hund till stranden, simma ut så långt det går och SLÄPPA hunden under en jättevåg?!



Alla på stranden gapade och skrek, undrade vad fan idioten höll på med.
Våg efter våg slog över, hunden försvann några sekunder. Killen fortsatte simma medan nästan alla på stranden simmade ut för att leta efter hundstackarn.
Efter några sekunder såg jag och mamma att hunden stack upp huvudet och vi bokstavligen SPRANG rätt ut mot vågorna för att plocka upp den.
Vi hann inte då det kom en annan kille bakom hunden som fick tag på den och bar upp den på stranden, medan ägaren fortsatte simma.

JÄVLA IDIOT!
Men när han väl kom upp på stranden tog det inte lång stund innan han lämnade stranden, då ALLA gick fram till honom och skällde ut honom och ifrågasatte om han var dum i huvudet eller inte.
Han flinade bara.

Den jäveln önskade jag att jag fick dränka, vilket jävla as!

Nog om detta...

Ikväll är det mammas och Vonkans sista kväll, de åker hem imorgon bitti. Så ikväll är det All In på Hasir! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0