Så slö jag är!!!

God afton!
Det har varit en riktigt chill dag!
Poolhäng hela dagen och jag har fajtats med personalen ang frivilligt / ofrivilligt badande i poolen. Jag vann ;)

På rasten åkte Kadir och jag till Chocolate House, och jag fattar egentligen inte varför vi går dit. Det är den absolut sämsta servicen någonsin, otrevlig personal och bryr sig inte alls om sina kunder.

Det sa jag till dom innan vi betalade också, att vi kommer dit några ggr på sommaren och får alltid dålig service eller i stort sätt blir nästan ignorerade... Usch.
Tur för dom att dom har god choklad ;)
Gott var det, varm vit choklad och 150gr chokladpraliner! Yummie :)
Jag vart illamående efteråt så resten av rasten åkte vi hem och vilade, jag höll på att kräkas t.o.m! Riktigt illa alltså...
Men nu mår jag bra :)

Ikväll ska jag och semesterfirarna på shopping och kanske gå till Vitamin-baren som Kadir och jag brukar gå till!

Puss


Kommentarer
Postat av: emma

Vill du få mer läsare ??
Gå med i min blogg på facebook och börja se allt fler besökare på bloggen!
Ju fler som är med, ju fler är det som ser just din blogg.
https://www.facebook.com/groups/473778276063282/

2013-09-05 @ 19:59:48
URL: http://fames.se/mylife13/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0