Sista badet för i år!

Någon timme till på stranden avklarad, och sorgligt att tänka så men det var min sista gång på Kleopstrastranden för säsong 2013...



Varmt och skönt var det, men nu ska jag ta en promenad och rensa tankarna lite. På rasten har vi planerat att gå till Rami och äta, och sen ska jag packa.

Usch, som jag har längtat att åka hem men när det väl kommer så här nära så blir det jobbigt känslomässigt, såklart.

Men imorgon vid den här tiden är jag på Svensk mark, och efter 2 timmars bilresa från Arlanda så får jag äntligen gosa med mina älsklingar Ozzy och Diesel igen ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Mama

Det ser ut att vara mycker folk kvar på kleopatrastranden. Ljuvligt, vill också vara där. Trodde att det kanske började minska lite iaf. Tror F_N det att det blir lite vemodigt att åka hem, när du lämnar Kadir. Men han kommer ju snart efter förhoppningsvis :) Välkommen hem, dina bebisar väntar...och jag med...Puss o Kram. Tar med vinterjackan till Arlanda...kan du nog behöva.:):)

2013-09-29 @ 14:38:42
Postat av: Anonym

Och du har en glad mamma!!! som väntat:)

2013-09-29 @ 14:52:41
Postat av: En plats i solen

oh ser härligt ut =)

2013-09-29 @ 15:07:44
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Mama

Det har hon :)!!!

2013-09-29 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0