"Inte andras vardag".

Tja allihopa!
Våren är SÅ på väg och jag sitter i solen och njuter! Idag är jag ledig från sjukhuset för första ggn på hela veckan. Jag ska jobba imorgon så jag känner att den här lediga dagen behövs :)

Och vet ni vad? Jag har varit så sjukt skoltrött sen jag slutade gymnasiet men nu ÄNTLIGEN har jag fått upp känslan för att plugga igen!
Igår fick jag och några till en rundtur nere på sjukhusets BÅRHUS, och lite information däromkring.
Jag beslöt mig på plats att jag ska plugga till obduktionstekniker. Det är bara ett års studerande och jag kände att det här var riktigt intressant.

Tänk er va, från drinkar till obduktion.
Han som guidade oss frågade varför jag blev så intresserad och jag kunde inte he något konkret svar. Jag gillar jobb som inte är så vardagliga.
"Men jobbar du med detta så blir det ju din vardag".
"Ja, men det är inte alla andras vardag".
Och med det menar jag då att stå i en butik, en fabrik, köra lastbil är ju vardagsbilder varje dag.
Det är inte detta och jag gillar't!

Så nu ska jag söka :)

Och för övrigt så kan jag säga att säsongen i Alanya verkar ju ha startat, lite segt men ändå. Kadir jobbar på Moods fast det är många andra restauranger som vill ha honom ;)

Det ska bli underbart att se hur Moods utvecklas :)

För er soldyrkare så lägger jag ut lite bilder Kadir skickat:

Moods står redo!

Våran älskade vattenpark!




Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Läser din blogg :). Skall till Alanya i sommar. Vart ligger vattenparken ? Såg mysig ut

2014-04-04 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0