On set!

HÄÄÄÄÄJ!
Åååååh så rolig inspelning!
Jag tror den där serien kommer slå stort i Sverige.
Den handlar om två tvillingar, den ena går det bra för men tyvärr inte lika bra för den andra, så han börjar med droger och annat krafs.

Jag spelade flickvännen, som de båda skulle lura.
Vi står på en brygga och de båda bröderna har kommit överens om att spela mig ett prank.
Skämtet gick ut på att de ska byta plats med varandra utan att jag vet om det. (Och tro mig, jag såg inte skillnaden på dom!) så det hela slutar med att jag kysser först "pojkvännen" som försvinner och byter plats med sin brorsa, och... och så kan ni räkna ut resten själva.
Jag frös som tusan ute på bryggan så mellan tagningarna kom det fram en tjej med en jacka, hur gulligt som helst.




Men vilket äventyr!
Filmteamet var hur trevliga som helst, skämtsamma och verkligen hur gulliga som helst.
Det var nog ett gäng på 15 pers, allihop. 
Jag passade på att fråga ut dom så mycket jag bara kunde, hur ljudet funkade, mikrofonen jag hade på mig som tydligen alla kunde höra vad jag sa, huvudpersonerna (tvillingarna) om deras karriärer och tydligen har de gjort film förr. TOO BAD att jag inte minns vad de hette!








Kommentarer
Postat av: Elin

Så häftigt! Hur kom du in på det här ämnet? Hur fick du rollen? Ska du va med mer? Tyckte dom att du va duktig? Va exakt fick du göra? Tyckte du att du skötte dig bra?

2014-08-23 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0