På väg till inspelningen

Godmorgon!
Tror ni jag har sovit något inatt?
Knappast... Nu är jag så hypernervös så jag tror jag skakar ur kläderna.
Men ÅÅÅÅÅÅH så kul det ska bli!

Just nu sitter jag på tåget, kommer in strax vid 10.20.
Underbara Rooh ska möta upp mig och följa med mig ut till inspelningsplatsen, jag ska vara där mellan 12.30-15.20 ca, så några timmar med ett svenskt filmteam och skådespelare kommer det bli :)
Jag läste någonstans att om man känner sig nervös eller osäker så går det hur bra som helst att ha med sig någon som stöd <3 

Vad det är för serie jag ska medverka i berättar jag när allt är klart. Den ska visas på TV3 nästa år, det är allt jag kan säga nu. Och! Jag har ingen stor roll, jag är säkert bara med i 5 minuter, om ens det. Men gör man bra ifrån sig så kanske.......????

Här ser ni en trött/stressad/nervös Marre!


Kommentarer
Postat av: Thess

Det kommer gå så bra så gums hihi. Åh nu är det inte långt kvar tills vi åker igen, ses i paradiset :-)

Kram

2014-08-21 @ 12:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0