Semester och jobb!

Hallååååååå...
Nu är det nedräkning till semestern! Bara några dagar kvar.. Och flygrädslan börjar sätta in!
Och i November ska jag till Lanzarote igen. Fyfåglarna vad härligt det ska bli, jag älskar verkligen Lanzarote.
Och den här gången kommer (som det ser ut nu) bli alldeles SPECTACULAR! Varför?
Det kommer ni få se.
Roligt ska det bli i alla fall.
 
 
Och imorgon har jag ett statistjobb igen.
Inte inom TV den här gången, men jag kan avslöja att en som varit med i TV serien Rederiet tydligen ska vara med. Det ska bli kul att se vem det är. Det är tydligen en som både är skådespelare och regissör.
 
Jag kan bara inte släppa att jag fick vara med i den kommande Tvserien som kommer visas på TV3 nästa år.
Jag har googlat massor om den men får inte upp ett dugg. Ser så himla mycket fram emot att få se den.
Visserligen, jag är bara med en liten snutt, men jag spelade ändå flickvännen till huvudkaraktären.
Awesomeness? 100.
 
 
 
Lycklig.
De var nöjda med mig!
WIIIEEE!
 
Och imorgon börjar väl NoraMarken här i stan.
Jag har missat det i 4 år nu, så för en gångs skull var jag jätteglad att jag var hemma under den helgen i år.
Tills jag kom på att vi ska till Alanya... MEN!
Jag hinner i alla fall se lite av spektaklet imorgon, Fredag. Då blir det väl i alla fall en liten runda nere vid tivolit, sen blir det väl någon av uteserveringarna.
Sen är det bara hem och packa! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var brukar ni bo när ni åker till Lanzarote? Jag tycker om Puerto del carmen. De är nära till Areciffe. Men de är fint i Playa Blanka oxå. Ha de fint:)

Svar: Vi bor i en lägenhet i Puerto Del Carmen också, kanonfint ställe och nära till La Avenida där vi brukar hänga mestadels :)
Playa Blanca är jättevackert!
Marre

2014-08-28 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0