Ang Alanya

God morgon på er!
Jäklar så mycket jobb jag har fått nu, jag jobbar nästan 100% på sjukhuset nu :)

Och nu märks det att våren är på väg!
Nu börjar alla mail från bloggläsare ramla in i mailen igen, angående frågor om Alanya, hur man får ett jobb, om jag ska åka ner i år osv.

Jag är så glad att ni alla fortfarande följer bloggen och fortfarande är så intresserade.

När det gäller att få jobb i Alanya så svarar jag inte på det i bloggen, bara i mailen.
Och många har undrat om jag åker ner i sommar igen.
Och där svarar jag - tyvärr.
Jag har fått ett seriöst jobb här hemma i Sverige nu, och jag ska jobba hela sommaren.
Visst ska jag försöka ta 1-2 veckor ledigt, men då inte för att jobba i Alanya utan bara för att hälsa på Kadir.

Herregud, 2 veckor tops?!
Jag är van vid halvårsvis, 2 veckor kommer jag ju gråta över.

Sen till vintern (om vi klarar av sommaren utan att gå isär pga att vi inte ses) så ska vi söka sambovisum till Kadir så han kan flytta hit.

Nu är vi klara med Alanya och Turkiet, nu väntar ett nytt liv och resmålen kommer inte att gå till Alanya i framtiden.


Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0