Bra gjort

Nu tänker jag svara tillbaka lite här, då jag såg lite trådar på Flashback, där någon länkat till bloggen och skrev dryga kommentarer om mina åsikter kring skjutningen som ägde rum i Gyttorp för några dagar sen.

Uppenbart är det ju att det är Nora-folk som skrivit kommentarerna, men det jag inte förstår är varför så många stör sig på mitt och Kadirs förhållande?
Är DITT förhållande perfekt?
Varför klanka ner på andra?
Min blogg är MIN blogg, jag skriver om vårat liv här och i Alanya.
Frågor på det?
Den som inte gillar det behöver inte läsa bloggen.

Till ämnet:
Kadir var förstörd över händelsen, vilket  är normalt. Jag tyckte också det var otäckt men Kadir blev mer chockad än mig.
Någon undrade varför Kadir var förstörd, (det var det enda denna person reagerade på), och undrade vem han överhuvudtaget var.


Och varför detta "stackars Marre och stackars Kadir?"
Jag skrev att han var förstörd över händelsen, hade det varit bättre om jag skrev "Kadir ser sånt här varje dag så det berörde honom inte det minsta"?
DÅ kan jag räkna med dryga kommentarer från folk som inte törs säga detta till mig och stå för det, och inte gömma sig bakom ett aliasnamn på internet.

Måste säga att jag blir imponerad av hur folk lägger energi på såna här grejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånt där skit är ju inget att bry sig om, säkert någon som är så avundsjuk så de inte vet vilka ben dom ska stå på. Kanske de inte kan "importera" någon själva eftersom ingen vill ha dom. Fortsätt skriva det är så roligt att följa.

2014-01-16 @ 11:43:17
Postat av: Vera

HAHAA!! Vilka kommentarer! Måste vara en liten stad du bor i, orka bry sig om andras privatliv?

2014-01-16 @ 12:04:19
Postat av: Anonym

Tittar man på bilden av denna BurkHans så förstår man ju att det bara är avundsjuka. Vem skulle vilja ha honom HAHAHA Inte ens någon importerad.

Svar: Bilden på BurkHans är ju inte riktiga personen ;) personen ifråga törs inte visa sig
Marre

2014-01-16 @ 12:42:16
Postat av: Anna

De ville väl bara ha en reaktion från dig. Vilket de också fick!:) du lägger ju lika mycket energi på de som dem just gjorde!:)

Svar: Fair point ;)
Marre

2014-01-16 @ 14:11:04
Postat av: Thess

Sicken jävla tönt, men lägg inte mer på den idioten.
Suck!!

Önskar Er en trevlig helg & ha så kul.

Kram gulliga ni <3

Svar: Detsamma Thess, och hälsa Magnus :)
Marre

2014-01-17 @ 07:47:02
Postat av: Lollo

Du är både cool och vettig Marre. (Till skillnad mot Flashbacknördarna som tror sig veta ALLT om världen trots att de aldrig varit utanför sitt datorrum o sett någonting om världen)

Så sträck på dig, jag vet redan att de inte kommer att knäcka dig, snarare ge dig mer styrka! :)

Svar: Nämen TACK!!
Vilka stärkande ord, det värmde!
Tack så mycket :)
Marre

2014-01-20 @ 08:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0