Från gamla fotoalbum

Godmorgon!
Alltså, vad har hänt?
Jag fick sådan chock igår när jag kollade statistiken här på bloggen.

Idag, bara SÅ DÄR, så höjdes läsarstatistiken med 1000 pers!
Det måste vara något fel?
Vart kommer alla läsare ifrån?!

Hursomhelst, idag ska vi boka kryssningen på Birka, såhär en dag i förväg.
SÅÅÅÅÅ som jag ser fram emot detta!

Och så har många undrat varför jag helt plötsligt ändrat min pressbild på FB till en bild på mig som baby, och glufsar glass.
-FÖR ATT DET ÄR KUL!
Och för att det finns väl inget roligare än gamla bilder?
Jag har massor som jag ska lägga ut, jag hittade massor med fotoalbum!
I'm the girl in red.
Med min kusin som bor i USA.
Räkna med fler baby-bilder!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sedan du skrev om skjutningen är du citerad i tråden på flashback. Det är därifrån alla läsare kommer. Och så är din blogg rolig att läsa och noga gjord, så nu har du nog lite fler läsare framöver.
Mvh en ny läsare

Svar: Nämen tack!
Hur ser man det i Flashback? (Vet knappt vad det är?)
Marre

2014-01-16 @ 10:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0