Jobb + utgång

Godmorgon!
Som jag uppdaterade lite snabbt i lördags så jobbade jag ju på en endurotävling i Mullhyttan.
Min far arrangerar massor av olika tävlingar inom enduro och de blir alltid lyckade.
(För er storstads-freaks som inte hängt med så är enduro en sån där sport när man sitter på en cross, en cykel med motor ;) och kör utav bara fan ute i skogen).
Jag och Helena (bl.a) var funktionärer och fick även vara kranskullor när priserna delades ut.
Helena hade med sig Greta the chihuahua men det gick förvånansvärt bra faktiskt.











Jag ville fota starten men med tanke på att åkarna startade med att springa fram till hojarna, och då var tvungna att passera mig BAKIFRÅN, så hade jag lite smått panik när jag hörde hovarna från ett skenande gäng så jag hann bara få med när de körde iväg.



Damn, jag älskar verkligen denna sport!

När tävlingen var slut, priserna hade delats ut och alla höll på att packa ihop så åkte vi hem. Vi hade bara några timmar på oss att bli klara innan våran buss till Örebro gick.

Uteserveringar a'la carrrrrte!

Vi gick runt ett bra tag innan vi bestämde oss för Ivy's uteservering, där bartendrarna uppenbarligen inte var utbildade då de sa att de inte hade ingredienser till en Mimosa fast jag såg allt ligga framme.
Så han fick svettas lite och göra iordning en annan drink med champagne.
Det blev våran specialare, Margharitas, Mango Tango, rosé, Vodka Bull...






Det hann inte alls bli sent innan vi insåg att vi var för trötta för en utekväll.
En annan gick upp 05.30 liksom!

Så skjutsen kom runt 00-snåret.

Tack och godnatt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0