Läsare på jobbet

Godmorgon läsare!
Nu har det varit ett par riktigt tunga dagar på sjukhuset alltså.
Ledsna anhöriga... Det är det enda som knäcker mig faktiskt. Allt annat kan jag hantera.
Idag är min enda lediga dag på 11 arbetsdagar, och det behövs verkligen!
11 dagar på raken... Kan ni fatta hur tungt det blir?!
Hursom helst... Ikväll ska TeamGrogg återförenas hemma hos Magnus i Örebro för att ta lite drinkar :)

Men det blir lugnt för min del eftersom jag ska jobba EM imorgon igen :(

Och vet ni en kul sak?
Igår var det en del anhöriga till en av mina patienter på besök. Och en av dom tittade lite snett på mig och till slut kom hon fram och frågade:
-"Är det du som är Alanya-Marre?"

Fyfåglarna vad coolt.
Lite generad blev jag men mest glad :)

Nu ska jag kliva ur sängen och fånga dagen :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Robban

Hej. Jag har läst lite igenom din blogg och ditt liv i Alanya. Du skriver en massa skit om andra, men en hel del talar skit om dig också. Jag är vän med både Bariş och Serkan och de har inget trevligt att säga om dig. Det är bara din kjæteste talar fint om dig. Du tror att du är en drottning i Alanya, men tro mig det ärdu inte. Hälsningar Robban. PS Får se om du vågar lägga upp detta på din blogg?

Svar: Hehe, lilla vän. Du tror verkligen att jag bryr mig om vad DE tycker? Jag bryr mig bara om Kadir, och turisterna för de älskar mig, oavsett hur mkt skit turkarna försöker säga ;)
I Alanya talar alla skit om alla, så varför ska jag bry mig?
Marre

2014-07-20 @ 20:12:05
Postat av: Robban

Nu talar jag inte om turkarna som inte gillar dig, tror du turister älskar dig?? Haha du tror på dig själv Marika ..... Och vill du verkligen veta vad pojkvännen gör när du inte är där?????

Robban

Svar: Haha, ja snälla berätta det för mig ;)
Marre

2014-07-29 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0