Efter sista inlägget igår:

Godmorgon solstrålar :)
Idag är det stranden som gäller.
Jag tror det är strålande sol iaf, jag har inte orkat ta mig ur sängen och se hur resten av himlen ser ut men härifrån ser det lovande ut.

Igår uppdaterade jag inte mer för jag hade verkligen fullt upp.
Semester? - my ass.
Rasten spenderades till att hitta ett par slippers till mig för hittills har jag sprungit omkring i mina kängor.
Och ja - det har dragit blickar. Jag behöver byta.
Sen tog vi en sväng nere på stranden och DET ÄR SJUKT HÖGA VÅGOR!
Vad är det som händer?! För några år sen var havet stilla här, de senaste åren har det vart så stora vågor att man knappt kan stå på strandkanten.

Senare när rasten närmade sig sitt slut så skickade Thess att det var poolparty på My Home-hotellet, hotellet brevid oss alltså. (Vi är grannar, YEY!) så jag gjorde mig iordning och gick ner dit när Kadir gick till Moods.
Tyvärr blev poolpartyt inställt för det var dåligt väder.
MEN vi hade ju trevligt för det.
Efter 2 drinkar gick vi också till Moods för middag och mer drinkar ;)
Sen började showerna!



Nu är det dags för frukost!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0