Ett bra modeforum

God dag på er sunshines!
Strålande sol idag och jag slutar kl.12 från DJ.
Jag har en liten surprise till alla mina läsare som följer mig pga Alanya :P
Mer än så kommer jag inte avslöja och ni får själva se vad som sker ganska så snart.
 
Förra veckan fick jag ett mail som handlade om ett modeforum på nätet som heter Modekampanj, där jag blev tillfrågad om jag ville bli medlem.
Sidan är liksom för oss/er alla som gillar mode i olika kategorier bl.a, och att diskutera mode och få inspirationer av andra är väl aldrig fel.
Jag hittade en massa intressanta trådar så nu kommer jag börja hänga där ;)
Har man dessutom en blogg så finns chansen till att expendera den till det lite större, vilket jag gärna vill göra, och efter varje inlägg man har gjort, (eller bara svarat på en tråd) så signerar man med sin blogg/hemsida som kan locka fler läsare.
Genialiskt.
 
Och!
Beroende på hur aktiv man är på sidan så kan man även få gå på en massa event och bli VIP-behandlad.
Låter som något helt i min smak.
Klicka er in och titta om det är något för er, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0