Kan väl knappast bli bättre idag

God afton.
Vilken bra dag, förutom att djävulens högra hand beslöt sig för att hälsa på mig.
Men förutom det har det vart en perfekt dag. Jag har talat med mina föräldrar hemma, och med frugan.
Helena alltså.
Jag är lite avundsjuk på henne kan jag säga.
Vet ni vad hon ska göra??
Jobba på festivalen BRÅVALLA!
Och inte nog med det...
Hon har fått ett backstagepass också.
Vilket innebär att hon kommer få träffa det bandet som jag vill se.
The Offspring.
Ibland hatar jag henne.

Jag ä inte bitter...

Men åter till mig och mitt liv, det är ju därför ni läser här, eller hur? ;)
På rasten tig vi en promenad vid strand 1-4. Och idag var det ju nästan inga vågor heller!
Det är ju vackert.




Vi avslutade med en vitaminkick på vårat stamställe, Tropical Vitamin.



Och så stannade vi till vid muséet och den vackra påfågeln visade stolt upp sig, på säkert avstånd ;)

Nu är jag såklart på Moods igen, och mina söta Nora-bor är här kväll igen och de har tagit med sig några från sitt hotell.
Tack <3

Kommentarer
Postat av: Mama

Ohh så underbart det ser ut. JAG VILL OCKSÅ. Men snart är det våran tur...Kram

2014-06-09 @ 07:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0