Lugn dag

Herregud vilken seg dag.
Det är molnigt, händer inte så mkt och jag har redan ångest för att åka hem, fast det är ett tag kvar!

Men jag har haft besök idag, söta Anne från Norge. Hon brukar vara på Norden en hel del, så det är därifrån jag känner henne.
Och så var ju Partille-gänget (Magnys, Thess och deras vänner) här imorse och käkade frukost.

Och dagens roligaste är ju dessa "ghostbusters" (buggbusters) som vandrar på gatorna. Jag blir alltid full i skratt när de vandrar och går med maskinerna och sprutar rök ner i avloppen...



Annars har det vart riktigt lugnt.
Nu är det snart rast och jag tror vi ska ut och åka scooter, kanske uppför borgen. Eller om vi ska ta en promenad på stranden kanske, det är alltid uppiggande.

Just ja... Jag köpte en trisslott också...
Hehe, turkiska trisslotter!



Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas du vann en hel massa lira. Kan gå åt i Augusti. Har du pratat med Ving än om var du kliver på bussen på onsdag ?? Puss

Svar: Nej, ska ringa imorgon och KLAGA på att det tog 4 timmar
Marre

2014-06-07 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0