Nytt köp:

Godmorgon!
Shit så kul det var igår. Det var faktiskt mycket folk på Moods igår, fast lite mindre framåt småtimmarna.
Bl.a så var ju mina danskar där, Magnus & Thess med vänner kom förbi en sväng, en annan dansk jag känner sen tidigare, Anna med sina vänner kom, ett gäng från Örebro, många Holländare var där.
Och så har jag precis lärt känna en grym brittisk tjej, Amy.
Jag har sett att hon lagt ut en massa bilder på Kadirs fb förut men liksom inte tänkt så mycket på det. Hon bor här på Damlataş Elegant också så vi umgicks en stund här innan vi gick till Moods.

Det var bara en bra kväll. Mycket dans och bus ;)

Titta vad jag köpte igår:



Och på tal om att köpa. Idag ska jag och Kadir följa med mina danskar till en tatueringsshop, klädbutiker och en guldbutik för att titta på smycken.
Hihi... Och jag är här på semester?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0