Ingen rast här inte...

God morgon alla!
Hoppas alla är taggade för ännu en helg?! Min helg kommer bli väldigt lugn, då det är min första lediga helg på länge. Det är sjukt hur mycket man får jobba alltså, but I like it.

Just nu har det inte blivit så mycket sömn här heller.
Min lilla Ozzy har opererats och med det följer såklart en sån där ful tratt över huvudet.
Komiskt nog slet han av sig den medan han fortfarande var påverkad av narkosen, i bilen omväg hem från veterinären.

Jag tror inte jag gjorde mig så omtyckt hos veterinären.
Jag talade om för honom hur min diskussion utvecklades till nästan mordhot med den förra veterinären här i Nora när jag och mitt ex skulle ge en spruta för skabb.

Han blev livrädd och jag bad om ursäkt.
Men som sagt...
Tratten åkte av redan i bilen och kattfan vägrar att ha på sig den, och självklart är han ju på såret och slickar hela tiden iaf, så mina nätter går åt till att stänga in honom på rummet och självklart vaknar jag så fort han rör sig och börjar slicka såret.

Aldrig får man ro ;)


Kommentarer
Postat av: Thess

Önskar dig en go helg!

Kram kram

2014-03-07 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0