Jobbar på ny restaurang i år

Hallå alla läsare.
 
Nu börjar våren komma, med alla vårkänslor och andra känslor därtill ;)
Och vilken energi man får av lite sol, eller hur?!
 
Igår var Helena och jag ute på vårpromenad runt lilla Lindesjön och jag hittade blommor!
Vilken lycka...
 
Och snart åker Kadir till Alanya för säsongens jobb.
Det blir lite annorlunda i år.
Jag åker inte ner för något jobb då jag ska jobba på sjukhuset hela sommaren, men jag kommer troligen åka ner så fort jag har något ledigt. Och i September kommer jag absolut att åka ner.
 
Kadir byter restaurant i år också.
Det är lite synd för jag älskar Hasir och läget eftersom det ligger precis vid stranden.
Men Kadir är fruktansvärt trött på den norska tanten som inte kan låta varken honom eller mig vara ifred pga svartsjuka, det blev för mycket förra året så han tröttnade.
 
Så i år jobbar han på Baris nya restaurant som han öppnade förra året, Moods.
Baris är ju Hasirs ena förra ägare, brorsan till Serkan som äger Hasir.
Helt ny personal, fräsch lokal (det är t.o.m AC inne på damernas, hur lyx är inte det?!)
 
Och Moods ligger uppe på Atatürk-gatan, egentligen bara snett upp från Hasir, första korsningen. Ganska lätt att hitta faktiskt eftersom det är på stora huvudgatan.
Så där kommer jag att befinna mig när jag väl kommer ner dit, och även mina vänner och familj som åker på semester kommer hänga där. Så kom dit om ni vill träffa mig eller Kadir :)
 
Så får vi se om Moods blir lika populär som Hasir blev!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud kommer ihåg den norska tanten helt jälka störd *ursäkta språket*. Var på moods med serkan i vintras verkar vara bra där :) mysig restaurang

2014-03-12 @ 17:30:50
Postat av: Thess

Moods är ju vår nya favvorestaurang och jag är säker på att den blir lika poppis som Hasir. Längtar ihjäl mig :-)

Kram kram

2014-03-13 @ 08:26:28
Postat av: Sofia

Hoppas vi hittar dit! Jag och mina tjejkompisar kommer till Hasir varje år, men det är ju för er ;-)

2014-03-13 @ 08:30:53
Postat av: Seawitch ! =)

Kanske dags att uppdatera ?

<3 <3 <3

2014-03-24 @ 11:06:32
Postat av: Vickan

Åh, så synd att ni inte ska jobba på Hasir, de är ju lite därifrån ni är kända lixom.. "Hasir-Marre" typ. Men vi kommer till Moods o hälsar på!

2014-03-26 @ 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0